3/02/2014

Free time

Ed Sheeran - I see fire

   Czego nie robią tancerze? Nie grają w piłkę nożną i nie jeżdżą na nartach!!! Dlatego w tym roku po 8 sezonach przerwy wybrałam się na snowboard... ;)) Włoskie jedzenie, przepiękne widoki, rodzina i duuużo wolnego czasu! <3 Odpoczęłam, ochłonęłam po UK'u, miałam mnóstwo okazji do przemyśleń, nabrałam świeżości. Na treningi wróciłam z radością i "tanecznym głodem". Ciało po masażach, jaccuzzi i saunie oraz codziennym ruchu na świeżym, górskim powietrzu nie odczuło przerwy, a nawet sprawowało się lepiej niż przed nią ^^ Gorąco zachęcam Was do krótkich przerw od treningów i wakacji - tak wygląda plan treningowy każdego prawdziwego sportowca!









   What should not dancers do? They should not play football and ski!!! That is why, after 8 years break, I have decided to snowboard this winter... ;)) Italian food, breathtaking views, family and a lot of free time! <3 I relaxed, recovered after the UK, I had many opportunities to think and to prepare myself for the future. I came back to Warsaw in order to practice with a lot of energy and hunger. My body felt great after sauna, jaccuzzi, massages and a lot of movement on mountain fresh air ^^ I honestly think that short breaks from practices and holidays are really important!

2 komentarze: