4/10/2013

Miss Butterfly

Coldplay - Paradise

   Około 6 miesięcy temu zakochałam się już po raz kolejny... Tym razem nie w mężczyźnie, torebce, butach czy piosence. Tym razem zakochałam się w Pole Dance! I od tego czasu raz w tygodniu uczęszczam na zajęcia wraz z Karolinką do Free Art Fusion ;)). Pilnie słucham, regularnie spadam z rurki, sumiennie nabijam sobie siniaki i ambitnie obcieram całe ciało! ^^ Ale frajdę mam jak za dawnych czasów na trzepaku ((:! I właśnie 6 miesięcy temu "poznałam" też Miss Jenyne Butterfly - największą inspirację ever!!! <3 Załączony poniżej filmik oglądałam już około milion razy i nie zamierzam przestawać. Idealna piosenka Florence and the Machine - Dog days are over, dwie rurki (jedna stacjonarna, druga obrotowa - spin), piękne ciało, rewelacyjna choreografia i rzeczy wręcz niemożliwe - zobaczcie sami! =))




   About 6 months ago I fell in love for the next time... This time not with a man, not with a bag, not with the shoes and not with the song. This time I fell in love with Pole Dance! And since then I have been practicing Pole Dance once a week in Free Art Fusion School with Karolinka ;)). I listen carefully, fall down from a pole regularly, suffer bruises conscientiously and  destroy my body busily! ^^ But I have real fun ((:! And about 6 months ago I also "met" Miss Jenyne Butterfly - the biggest inspiration ever!!! <3 I have seen this movie almost one million times but I am not going to stop. The perfect song Florence and the Machine - Dog days are over, two poles (one stationary, one spin), beautiful body, amazing routines and almost impossible things - do watch it! =))


P.S. 3:20 O_O

3 komentarze:

  1. Super! tylko zastanawiam się kiedy ty znajdujesz na to wszystko czas?? podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra organizacja i wtedy czas jest na wszystko! =))

    OdpowiedzUsuń
  3. ah jak ja to lubię:)))) Karolinka jest również in love!!

    OdpowiedzUsuń