11/04/2013

Parinama Open Shanghai 2013

Bastille - Laura Palmer

   Choć jestem jeszcze w Dubaju i chłonę to miasto całą sobą to przygotowałam fotorelację z naszego ostatniego wyjazdu do Chin. Parinama Open Shanghai 2013 to turniej zorganizowany w tym roku po raz pierwszy. Świetny hotel (Intercontinental), piękne miasto, wspaniały turniej z niesamowitymi parami i międzynarodowym panelem sędziowskim. Mam nadzieję, że spośród niezliczonej ilości zdjęć, które zrobiliśmy wybrałam te najlepsze. / Although I am still in Dubai and I simply love this city, I prepared a post from our last journey to China. Parinama Open Shanghai 2013 is a dance competition organized this year for the first time. Great hotel (Intercontinental), amazing city, fabulous comp with cool couples and international pannel of adjudicators. I hope I chose the best photos from almost thousand of them. 




Linie Emirates - gorąco polecam - miła obsługa, pyszne jedzenie, punktualność i aktualna baza filmów i muzyki. / Emirates airlines - worth trying - nice crew, delicious food, punctuality and up-to-date data of movies and music.




Poduszkowe menu? Raczej rzadko spotykane... ;)) / Pillow menu? Something unusual... ;))










Ostatnio moje ulubione bransoletki ^^ / Lately my favourite bracelets ^^











Din Tai Fung - wspaniała restauracja (TOP10 na świecie według The Times w 1993r., pokazała mi ją kuzynka w Hong Kongu; mój ulubiony deser - mleko kokosowe z kaszą i kawałkami melona omnomnom <3 / Din Tai Fung - fabulous restaurant (TOP10 in the world according to The Times in 1993, I have been there with my cousin in Hong Kong before, my favourite dessert so far - coconut milk with some kind of grits and pieces of melon omnomnom <3













7 komentarzy:

  1. Wooow suuper relacja i swietne miejsce. Gratulacje wyniku - wiem z FB ;) trzymamy kciuki. Natalia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow super. Uwielbiam Wasz taniec. Jak sie do Was dostac na lekcje ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanko jak czyścisz butki ? :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metody są 3:
      1) Ciepła woda, szczoteczka, mydło lub proszek do prania
      2) Zmywacz do paznokci
      3) Benzyna ekstrakcyjna
      Ja najczęściej stosuję metodę numer 1, ale ma ona swój minus - buty często tracą połysk i robią się matowe. Trzeba jak najlżej szorować.
      Metoda numer 2 - stosuję do małych zabrudzeń, bo większych nie usunie.
      Metoda numer 3 - dobrze czyści buty, ale ja jej unikam, bo nie lubię zapachu, którym już na zawsze przesiąkają buty.
      Mam nadzieję, że pomogłam :))

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo na pewno wypróbuję którąś z metod :):):)

      Usuń