8/03/2013

"SHOW THE WORLD YOU ARE A DANCER" part II

Phonique feat Rebecca - Feel what you want

   Na początek przypominam zasady funkcjonowania sklepu: wybieracie produkt, piszecie do mnie maila z zamówieniem (stepandswing88@gmail.com), dokonujecie przelewu na wskazane przeze mnie konto, a potem już tylko czekacie na przesyłkę. Do ceny produktu doliczacie symboliczną piątkę (5PLN) na pokrycie kosztów "podróży" - takie cudeńka muszą lecieć business class'ą ;p Na koniec przesyłacie mi na maila swoją fotkę w T-shircie lub z torbą, a ja wrzucam ją na fanpage. Pokażmy światu ilu nas jest!!! <3<3<3 W przesyłce znajdziecie małą niespodziankę od firmy. 
   Nad torbą myślałam bardzo długo. Sama zawsze narzekałam na brak porządnej, w którą mogłabym zmieścić wszystkie potrzebne rzeczy na trening, ewentualnie suknię na turniej, jeśli czeka mnie długa podróż samolotem. Transport sukni (szczególnie do standardu) w pokrowcu jest niewygodny i męczący – torbę zarzuca się na ramię i problem z głowy. Torby dotychczas dostępne w sprzedaży niestety nie były najwyższej jakości albo nie spełniały swojego zadania. Step and Swing przychodzi wszystkim tancerzom z pomocą i oferuje istne cacko – wytrzymały materiał, elegancka podszewka, wygodne uszy i zacny napis! Do tego torbę można złożyć  w kuleczkę wielkości duuużej porcji lodów ((= i zabrać ze sobą w bagażu – nie zajmuje miejsca i nic nie waży. Sama podróżuję dokładnie w ten sposób i nie wyobrażam sobie lepszego.  Jeśli suknię ułoży się w miarę schludnie to wcale się nie pogniecie. Gorrrąco polecam!!!


Wymiary: wysokość 55cm, szerokość 65cm, cena 80PLN




   First of all I would like to bring back the rules and regulations of Step and Swing: you choose the product, write an e-mail with an order (stepandswing88@gmail.com), transfer money to my account and then just wait for a package. You should add 5PLN to the price of the product for the "flight" - these wonders should travel business class at least ;p In the end you send me some photos with the T-shirts or bags and I put them on fanpage. Show the world how many of us are there!!! <3<3<3 In the pack you will find a small suprise from the company.
   I had been thinking about the bag for a very long time. I could never find a proper one, which would have carried all the necessary staff for the practice or a dress for a comp. Carrying dresses in covers is really tiring and uncomfortable - bags are just perfect. Unfortunately bags you could order in other shops were not of the best quality. Step and Swing offers a solution to this problem - lasting fabric, elegant lining, comfy handles and awesome quote! Additionally it is possible to fold the bag and put it into the check-out baggage - it is light and does not take any place at all. I travel exactly like that and I cannot imagine any other ways. If you put your dress neatly, it won't crease. Worth buying!!! 


Sizes: heigth 55cm, width 65cm, price 80PLN



11 komentarzy:

  1. A udostepnisz zdjecie srodka? Czy jest jedna ogolna kieszen, czy sa jakies mniejsze w srodku rowniez? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnych dodatkowych kieszonek, szczelinek, zameczków, otworków... Duże wnętrze, które pomieści wszystko!!! :))

      Usuń
  2. Zajebiste masz te rzeczy !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. a zastanawiałam się ostatnio jak wy przewozicie te kiecki i fraki samolotem, to przecież dodatkowy bagaż, jako bagaż podręczny nigdy nikt się nie czepiał że takie niewymiarowe? Nigdy nie byłam na turnieju poza Polską także nie wiem jak to wygląda ;D Torba szkoda że nie ma chociaż jednej kieszonki w środku takiej na telefon, portfel. I skoro jest z przeznaczeniem na kieckę to spodziewałam się jakichś bajerów w środku które ułatwiłyby spakowanie sukienki bez gniecenia. Lub coś takiego http://www.e-walizki.pl/produkt/torba-na-garnitur-classic-travelite-mobile-czarny.html
    A tak to zwykła torba z fajnym napisem, tak szczerze..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia - już Ci wyjaśniam dlaczego postawiłam właśnie na taki prosty model:
      1. Oprócz tej torby zawsze jak idę na trening mam swoją torebkę, w której noszę rzeczy osobiste.
      2. Jeśli chodzi o podróże samolotem - to dzięki temu, że torba jest tak elastyczna w przypadku problemów na lotnisku możesz ją zawsze na chwilę złożyć na pół, zgnieść i personel musi Cię przepuścić... Weź pod uwagę, że tancerki zazwyczaj wiozą 2 suknie, żeby się przebrać na finał, więc ja mam 2 takie torby + moją torebkę - gdyby to były inne sztywne torby to na 100% bym z nimi nie przeszła... A oddawać suknie na bagaż nadawany to nie jest dobry pomysł - tylko i wyłącznie bagaż podręczny.
      3. Próbowałam pokrowców, walizek na kółkach i takich toreb jak pokazałaś w linku - jednoznacznie wybieram torby Step and Swing!!! :))
      Ale rozumiem, że nie wszyscy muszą się ze mną zgadzać :*

      Usuń
    2. myślałam właśnie też o dwóch sukienkach, to już w ogóle przechodziło moją wyobraźnię :D

      jasna sprawa, że jeśli chodzi o wyjazdy zagraniczne na turnieje to masz ogromne doświadczenie i wierzę Ci na słowo, że taka torba lepiej się nadaje :)
      gratuluję, że udało Ci się stworzyć coś takiego, życzę sukcesów :)

      Usuń
  4. Ta torba to unisex prawda ? Bo chcialbym zamowic dla siebie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście - jest dla każdego, kto będzie się z nią dobrze czuł!!! :))

      Usuń
  5. Olu zdradź proszę gdzie chodzisz do fryzjera, masz świetny kolor włosów;-) właściwie kolory... Pozdrawiam, Asia D.

    OdpowiedzUsuń