10/07/2013

Find your style: Breakfast at Tiffany's

Deep Blue Something - Breakfast at Tiffany's

   Taniec towarzyski to oczywiście dyscyplina sportu, ale również dziedzina sztuki. To dlatego wizerunek na parkiecie jest tak istotnym elementem... Tym razem poszłam na całość i stylizację (suknie, makijaż i fryzurę) przygotowałam na podstawie filmu "Śniadanie u Tiffany'ego". Produkcja ta powstała na podstawie powieści Truman'a Capote'go wydanej w 1958r. Sam film został wyreżyserowany w roku 1961 przez Blake'a Edwards'a. Główną rolę w filmie zagrała Audrey Hepburn jako Holly Golightly, za którą była nominowana do Oscara. I to właśnie ta kobieta tak mocno mnie zainspirowała <3 Przed International'em jeszcze raz obejrzałam film i mam wrażenie, że stylizacja okazała się spójna, kompletna i naprawdę urocza! =)) Polecam każdej tancerce szukać inspiracji w sztuce, muzyce, kinie, teatrze, książkach... To prawdziwe skarbnice pomysłów!!!







   Ballroom dancing is for sure a sports discipline but also an art form. That is why floor image is such an important thing... This time I went a little bit crazy and I prepared the whole stylization (dresses, hair-do, make-up) based on the movie "Breakfast at Tiffany's". This movie is based on the novella of the same name by Truman Capote (1958). The production was directed by Blake Edwards in 1961. The main character Holly Golightly was played by Audrey Hepburn, who was nominated to win Oscar. And it was this woman who inspired me sooo much <3 Before the International I watched to movie one more time and I feel that the image was clear, coherent and really glamorous! I recommand to every lady dancer to look for an inspiration in art, music, cinema, theatre, books... There is a lot more to discover!!!

P.S. Instrukcję wykonania makijażu znalazłam na youtube'ie (tu i tu).
P.S. The instruction how to do the make-up I found here and here (youtube). 

7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Bravo!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak Ty śpisz z takim ogromnym kokiem dzień przed turniejem? :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Należę do tych osób, które potrafią spać w każdym miejscu, w każdej pozycji i o każdej porze ^^ a tak na serio myślę, że jest to kwestia przyzwyczajenia, wiele partnerek tak robi...

      Usuń
    2. ja też czasami tak śpię - "śpię", bo nie potrafięt ak jak Ty zawsze i wszędzie :P

      Usuń
  3. Jates swietna ! Dla mnie najbardziej charakterystyczna i najlepsza partnerka obecnie w amatorach w st! Masz rewelacyjne pomysly ! Brawo!

    OdpowiedzUsuń