10/06/2013

Hair like Audrey Hepburn

Sissel - Goodbye

   Tej fryzury nie zapomnę do końca swojego życia... A to dlatego, że przeżyłam przez nią mnóstwo stresu. Jak przed każdym większym turniejem wybrałam się do Boyko. Uwielbiam jego pomysły, fryzury i jego samego ;)) Pomysł był w mojej głowie już od dawna: włosy jak Audrey Hepburn... Możliwości były dwie: banan lub wysoki kok z typową dla Audrey ozdobą. Decyzja była szybka i konkretna - padło na opcję numer dwa! I na początku wszystko wydawało się super!!! Jednak po pewnym czasie zaczęłam odczuwać ból w szyi i plecach, a kok zaczął mi się wydawać strasznie duuuży i ciężki... :(( Zaczęłam pytać wszystkich po kolei o zdanie, kręciłam szyją i nie wiedziałam co robić... Myć głowę, jechać do Boyko jeszcze raz, zostawić obecną fryzurę czy może wyczarować coś własnymi siłami? Zdecydowałam się przespać i rano podjąć decyzję. Ostatecznie dokonałam kilku poprawek, zmniejszyłam rozmiar koka, ale styl pozostał taki sam. Dwie rady na przyszłość z mojej historii: czesać się dzień wcześniej, bo zawsze jest jeszcze czas na poprawki, pamiętać, że najważniejszy jest komfort tańca, więc fryzura nie może przeszkadzać! 






   I will remember about this hair-do for the rest of my life... And this is because of the stress I had. Like before every major competition I went to Boyko. I love his ideas, hair-does and him ;)) The style was in my head from the very beginning: hair like Audrey Hepburn... I had two options: a french style bun or a high bun with a decoration on top. The decision was quick and exact - I chose option number two! And at first everything seemed all right!!! However after some time I started to feel pain in my neck and back and the bun seemed to be very big and heavy... :(( I began to ask everybody for their opinion, I was trying to move my head and I really didn't know what to do... Should I wash my hair, go to Boyko one more time, do something by myself or meybe just leave it as it was? I decided to go to bed and make the decision in the morning. Finally I made some changes and reduced the size of the bun, however the style was still the same. Two advices for the future from my story: do your hair one day before because then you always have time for the changes, remember that the most important thing is to feel comfortable while dancing so the hair-do cannot disturb!

2 komentarze:

  1. Wygladasz zjawiskowo ! Jestesmy Waszymi wielkimi fanami, pozdrowienia ze Szczecina !

    OdpowiedzUsuń