10/24/2013

I move you

Madonna - Gang Bang

   W poniedziałek 21 października wybrałam się do teatru Buffo w Warszawie na spektakl taneczny "I move you". Wyjątkowo pojechałam sama, bez mojego stałego towarzysza Łukasza i oczywiście się zgubiłam około 37 razy... ^^ Na szczęście dotarłam punktualnie na 18:30 i jak tylko usiadłam na swoim miejscu przedstawienie się zaczęło... Na początku miałam mieszane uczucia, nie widziałam spójnego przekazu, nie rozumiałam koncepcji. Jednak po kilku minutach naprawdę poczułam klimat i już do końca spektaklu oglądałam popisy tancerzy z podziwem i fascynacją. Choreografię stworzył Maciej Zakliczyński, a opiekę artystyczną objęli Redbad Klijnstra oraz Agnieszka Korytkowska-Mazur. Tancerze prezentujący się na scenie to: Paulina Biernat, Anna Głogowska, Krzysztof Hulboj, Jan Kliment, Janja Lesar, Stefano Terrazzino. Spektakl pokazuje różne, odmienne oblicza miłości, nawiązuje do znakomitych filmów, wykorzystuje nie tylko taniec i muzykę, ale również obraz, recital, ruch, opowieść, rekwizyty... Moja lista przebojów z tej sztuki to - Madonna Gang Bang, Roisin Murphy Ramalama oraz Portishead Undenied, natomiast ulubiony taniec - tango argentino Janji i Krzysztofa. Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie spektaklu www.imoveyou.pl, a na dole postu krótki filmik.






   On Monday 21st October I went to the theatre Buffo in Warsaw to watch dance performance "I move you". This time I went just on my own without my everlasting companion Łukasz and of course I got lost about 37 times... ^^ Fortunately I arrived just in time on 18:30 and as soon as I found my place the show began... At first I was a little bit confused, I didn't see a clear remittance, I didn't understand the plot. But after some time I really got into the mood and till the end I was amazed with the dance and act. The choreography has been prepared by Maciej Zakliczyński. Redbad Klijnstra oraz Agnieszka Korytkowska-Mazur were responsible for the artistic effects. I could watch on the scene these dancers: Paulina Biernat, Anna Głogowska, Krzysztof Hulboj, Jan Kliment, Janja Lesar, Stefano Terrazzino. The show is about different kinds of love, it refers to the famous movies, it uses not only dance and music, but also recital, movement, image, story, stage props... This is my list of the top songs from "I move you": Madonna Gang BangRoisin Murphy Ramalama oraz Portishead Undenied . My favourite dance was performed by Janja and Krzysztof and it was a passionate tango argentino. For more information you should visit the official website of the show www.imoveyou.pl. Below there is a short movie from the performance.



5 komentarzy:

  1. sexylatinodancer:)10/25/2013 03:59:00 PM

    Też oglądałem, chociaż średnio mi się podobało :) A tak nawiasem, niedziela 27.10 Eurosport 2 godz. 20.30 Grand Slam Standard z Moskwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sexylatinodancer:) jesteś najlepszym informatorem Step and Swing :))

      Usuń
    2. sexylatinodancer:)10/26/2013 12:24:00 AM

      Ola to z myślą o Tobie :) Łacina była 25.10 ale niestety bez transmisji w Eurosporcie :(

      Usuń
  2. Step and Swing kocham Twojego bloga ;) chcialabym zobaczyc taki spektakl w wykonaniu najlepszych polskich tancerzy, a nie gwiazd tanca z gwiazdami. Superbyloby gdyby tak polaczyc najlepszych polskich standardowcow i laciniarzy. Mysle ze to zachwyciloby ludzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki spektakl to nie tylko umiejętności taneczne, ape również aktorskie!

      Usuń