5/21/2013

Make up

Lana Del Rey - Young and Beautiful

   W przypadku kosmetyków do włosów mam swoje zdecydowane TOP5, które towarzyszy mi już od dawna. Jeśli chodzi o kosmetyki do makijażu turniejowego to lubię eksperymentować i poszukiwać, bo mam wrażenie, że jeszcze na prawdziwe skarby nie trafiłam. Są jednak pewne kosmetyki, które stanowczo mogę polecić!

   When it comes to the cosmetics for hair I have had my TOP5 for a very long time. However, it is different with cosmetics for competition make-up - then I like to experiment and look for something special, because I have a feeling I haven't found real treasures yet. There are some cosmetics though that I can truly recommend! 


1. Podkład/Foundation - Fondotinta Stick Fabulous Cosmetic
2. Rozświetlacz/Radiant Touch - Yves Saint Laurent Touche Eclat
3. Korektor/Concealer - Artdeco Camouflage Cream



4. Tusz do rzęs/Mascara - MaxFactor Masterpiece Max High Volume & Definition Mascara




5. Błyszczyk/Lipstick - Yves Rocher Sexy Pulp Volume Gloss




No i obowiązkowo wszystko ładnie popakowane w moje ulubione kosmetyczki DKNY! A na sam koniec zapach - zawsze i na zawsze Viktor&Rolf FLOWERBOMB!!! <3<3<3

And obligatorily everything should be packed in my favourite DKNY bags! Finally perfume - always and forever Viktor&Rolf FLOWERBOMB!!! <3<3<3

P.S. A Wy jakie kosmetyki polecacie? Może znacie jakiś zniewalający tusz do rzęs (objętość, pogrubienie)? ;))

P.S. And which cosmetics do you recommend? Meybe you know any fabolous mascara (volume, maximum)? ;))

2 komentarze:

  1. Widzę, że wśród Twoich kosmetyków jest korektor Artdeco :) Kiedy jeszcze sama tańczyłam, bardzo często używałam kosmetyków tej firmy - od korektora zaczynając, na błyszczykach kończąc. Do gustu szczególnie przypadły mi cienie do oczu, które można kupić pojedynczo a potem włożyć do specjalnej magnetycznej kasetki. Jakość cieni do powiek jest naprawdę rewelacyjna a paleta odcieni przyprawia o kolorowy zawrót głowy :)Polecam!!

    OdpowiedzUsuń